woensdag

SAURUS! DUITSLANDD MEER

hallo, hier zijn Puckosaurus en Rozosaurus (Puck en Rozemarijn)
we hebben wat nieuws voor jullie.
 

nieuwe dingen op de site:
er zijn wat handige functies bijgekomen,
even alles op een rijtje zetten:
  • vertaal functie
  • een icoontje
  • je kan ons nu ook volgen met je E-mail addres
  • de wat voel ik van de week
  • iedereen kan reacties plaatsen


eerst even wat uitleg over wat, de wat voel ik van de week is:
afgekort Watvoelikv.d.w. elke week zet een van ons een bericht neer
over wat het fijnste en het minst fijnste is wat ze hebben gevoeld deze week.
zelf kan je natuurlijk ook een reactie zetten, met het fijnste en het minst fijnste wat je hebt gevoeld deze week.


En nu een week overzicht:


Donderdag: Roos is vertrokken naar Duitsland, de eerste dag zijn we in het stadje Lorch geweest


vrijdag: is Rozemarijn wezen wanden in een van de mooiste plekken van Europa, maar daar was ik (Rozemarijn) het niet mee eens. Puck heeft zicht verveeld


zaterdag; is Rozemarijn (Roos) naar een park gegaan, met dieren, speeltuinen en van die dingen. Ben ik (Puck) met mama en  midas naar het blotenvoeten park gegaan, het was heel leuk, we kwamen op het begin een poes tegen, het was heel erg leuk, moet je zeker ook eens doen!


zondag; is Rozemarijn naar een rommelmarkt gegaan en die avond gingen we weer terug. heeft Puck zich verveeld


maandag: hebben Puck en Rozemarijn afgesproken.


dinsdag: zijn Puck en Rozemarijn naar het klok en peel museum gegaan.


woensdag: dat is het nu, Roos zit nu naast mij, gisteren hebben wij gelogeerd






Groetjes, Puck en Roos


Geen opmerkingen:

Een reactie posten